MENU
Na pierwszym planie pomost z szybu Lech do Kopalni Piast w tle od lewej szyb Piast I oraz Piast II.

Dodał: ragnar° - Data: 2013-03-09 21:05:47 - Odsłon: 5035
Lata 1965-1975


Budowę kompleksu Piast II rozpoczęto pod koniec lat 50-tych ub.wieku. Ostatecznie do użytku oddano go w IV kwartale 1965 roku. (Kazimierz Adamski)

  • /foto/3728/3728409m.jpg
    1958 - 1962
  • /foto/4901/4901036m.jpg
    1970 - 1979
  • /foto/5931/5931546m.jpg
    1986
  • /foto/5771/5771663m.jpg
    1994
  • /foto/4072/4072424m.jpg
    1999
  • /foto/325/325174m.jpg
    2010
  • /foto/322/322601m.jpg
    2010
  • /foto/4416/4416257m.jpg
    2013
  • /foto/7045/7045864m.jpg
    2017
  • /foto/7045/7045873m.jpg
    2017
  • /foto/7045/7045874m.jpg
    2017
  • /foto/7046/7046283m.jpg
    2017

Zbiory Roberta Borzęckiego - www.redbor.pl

Poprzednie: Szyb wentylacyjny Drogosław (dawny) Strona Główna Następne: Schronisko Pasterka


moose | 2013-03-10 23:55:36
Wreszcie jest zdjęcie tej wieży. Na tym "telewizorze" był neon(?) KWK PIAST, dobrze widoczny z Drogosławia.
ragnar | 2013-03-11 08:59:50
Chyba był na zakładzie przeróbki
moose | 2013-03-11 12:32:37
Racja.
kazimierz adamski | 2015-06-09 22:01:23
Treść tego neonu to STOSUJ ZASADY BHP Mieszkałem 100m od niego
j256 | 2016-02-28 00:04:05
Kolego Ragnar, szyb Lech jest położony od pomostu w linii prostej jakieś 300 m. Zrąb szybu Lech o ile pamiętam jest na poziomie + 398 m a zrąb szybu Piast I i Szybu Piast II na poziomie + 450 m . Wszystkie obiekty należały do KWK Nowa Ruda pole Piast. A z opisu można wnioskować że szyb Lech nie należy do pola Piast
kazimierz adamski | 2015-06-09 22:04:24
Neon był treści STOSUJ ZASADY BHP
j256 | 2016-02-04 18:43:05
Betonowa wieża to szyb Piast II, niższa wieża to szyb Piast I. Pracownicy stoją na pomoście nad torami kolejowymi.. Zakład przeróbki węgla znajdował się po lewej stronie od wież szybowych. Po prawej stronie od wież szybowych znajdowała się prażalnia łupku.
kazimierz adamski | 2017-01-11 21:54:59
Budowę kompleksu Piast II rozpoczęto pod koniec lat 50-tych ub.wieku.Ostatecznie do użytku oddano go w IV kwartale 1965 roku.